Tuesday, October 26, 2010

Momo & Ter Ter dalam memori

Trajedi Oktober, pagi tadi bangun jer dari tidur tiba-tiba teringat pada Momo & TerTer, dah hampir tiga tahun mereka meninggalkan aku. Kalau dulu balik jer dari kerja mesti mereka jer tempat aku release tension, lebih kurang pendengar setia jugak ler.

Mereka tak pernah buat perangai yang tak elok, happy go lucky jer katakan, asyik dengan 'dunia' mereka, kadang tu aku terfikir jugak, kalaulah tuhan beri mereka pemikiran mesti banyak benda yang mereka nak bagitahu.. huhu..




Tiap-tiap hari asyik kayuh 'basikal' jer, tak pernah letih. Makan, minum, aircond, rumah dah free mestilah mereka happy, tapi umur mereka jer tak panjang. Tapi takpe, sekarang aku dah ada pets hobby yang lain..

Selamat Tinggal Momo & TerTer, korang dalam Kenangan

4 comments:

  1. apa dah jadi dengan diorang? eh, mau panggil orang ka?

    ReplyDelete
  2. @Sasa Al-Sharif
    si momo terkepit celah pintu bro,cedera parah..then KO,sadis time tu..
    si TerTer plak ntah camne jatuh dari tangan adik ipar aku then terus KO, pendek umur

    ReplyDelete
  3. Pengalaman yang lebih kurang sama..

    http://lulu-pages.blogspot.com/2010/07/sad-and-happy-memories.html

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShoutMix chat widget