Thursday, December 16, 2010

Who is Who ??

Salam semua...

Mungkin ramai dikalangan kita suka berimaginasi, berfantasi, atau lebih tepat lagi adalah perkataan 'berangan'..
apa yang saya maksudkan adalah berangan untuk berjumpa dengan artis-artis ternama dari Hollywood, yang dipuja dan diminati kerana bakat lakonan mereka?? rupa paras yang cantik atau hensem?? suara yang sedap halwa telinga?? ataupun skandals mereka yang diheboh-hebohkan media massa, paparazzi dan sebagainya...

So cubalah teka siapakah mereka??? Gambar tersebut diambil seawal mereka berusia 5 hingga 15 tahun..

check it out..






hurmmm....agak susah kan, so bagi clue seket la eks..

fixed them all

8 comments:

  1. adohai..satu pon x leh ni..apa cter..huhu

    ReplyDelete
  2. aku jawab...
    1- sylvester stallone
    2- Tom cruise
    3- Richard Gere
    4- madonna
    5- Julia Robert
    6- John Travolta

    part madonna tuh aku compiusss sikit ler
    ada cabutan ker??? hehehehe

    ReplyDelete
  3. @Nur Misnan hmmm mane tahu neh, mesti dulu time kecik2 kawan dengan diaorang eh..
    obvious :)

    ReplyDelete
  4. @S..U..D..@..I..S kalau tengok balik muka kita time kecik2 pon cam kelakar jer kan..inikan plak artis :P

    ReplyDelete
  5. hehe..tak kenal n tak minat..alamak:p

    tp suka berangan gak..berangan nak jupe football players (barcelona):D

    ReplyDelete
  6. kenape dorg tyme kecik huduh .
    dah besar jadi hawt ?

    lassie pulak terbalik ?
    apakah ?
    uwaaa :(

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShoutMix chat widget